„Az általunk üzemeltetett pályák közül az M1-es a legforgalmasabb, ott átlagosan naponta 70 ezer jármű használja a pályát a Budapest közeli részeken, amiből minden negyedik kamion.
A március 15-i hétvége után kezdünk mindennel, kivéve az M1-est, mert ott megvárjuk a húsvétot, és csak utána fogunk nekiállni. Ami nagyon fontos, hogy az M7-en is lesznek felújítások, és ott idén is úgy döntöttünk, mint tavaly, hogy a vakáció ideje alatt, tehát amikor véget ér az iskola, akkor Budapest és a Balaton közötti részen nem dolgozunk. Pont azért, hogy senki ne álljon a dugóban, a kánikulában ne kelljen araszolni, hanem mindenki legalább a Balatonig le tudjon menni.Azt szeretném kérni, hogy azt értsék meg, hogy egy olyan pályán kell dolgoznia a kollégáknak, ami használatban van, tehát az emberek utaznak rajta. Igyekszünk úgy megoldani a felújításoknak a szervezését, hogy a lehető legkevésbé akadályozzuk a közlekedést.
Tavaly például többször volt éjszakai terelés kiépítés svájci, nyugat-európai minta alapján, és próbálunk arra is figyelni az üzemeltetői feladatoknál például korlátmosásnál, seprésnél, a fényvisszaverő elemeknek a tisztításánál, hogy a reggeli csúcsforgalomban hétköznap ne dolgozzunk. Igyekszünk, amit lehet, és ahol lehet, éjszaka végrehajtani.”
-mondta el Szimicsku László kommunikációs igazgató a Heti TV Pirkadat című műsorában.
A teljes adás alább megtekinthető: