„Ami mindenkit érint és érdekel, az az, hogy legkésőbb idén szeptember elsején a főpályának, tehát magának az útburkolatnak a bővítése megindul az M1-esen az M0-tól egészen a Concó pihenőig tart majd az első fejlesztési ütem, ez a 94-es kilométernél van.
Praktikusan azt lehet mondani, hogy olyan 78-80 kilométer hosszan lesz kétszer három fix forgalmi sáv, és ezen kívül még oldalanként egy-egy úgynevezett intelligens leállósáv.
Amikor a forgalmi helyzet ezt indokolja, baleset, felújítás, nagy forgalom, dugó, akkor az intelligens leállósávot meg lehet nyitni, és elméletben akár kétszer négy sávon is lehet majd közlekedni az M0-ás és Győr között az M1-esen.
Nagyon figyelünk arra, hogy transzparensen működjünk, és az összes munkálatról, felújításról, fejlesztésről, és mindarról, ami az embereket érintheti a gyorsforgalmi utak közlekedésében, arról beszámoljunk, és emellett mi tán a magyar közútkezelők közül mondhatom azt, hogy különleges helyet elfoglalva mi nagyon nagy hangsúlyt fektetünk évek óta a közlekedésbiztonság és a közlekedéskultúra erősítésére.
Mindenféle klaviatúrán játszunk, tehát a humoristáktól kezdve a zártpályás vezetési instruktorok által felügyelt közlekedési helyzetek lemodellezésén át, a való életből vett forgalomfigyelő kamerák által felvett felvételek megosztásán keresztül, vannak műszaki sorozataink is, tehát próbálunk mindent megadni azért, hogy a vezetők tudásban, stílusban föl tudják venni a ritmusát a megnövekedett, meggyorsult vagy felgyorsult világnak, és nyilván nekünk pedig ehhez hozzá kell tennünk egy biztonságos útpályát, ezért fejlesztünk, és ezért újítunk fel.”
A teljes beszélgetés itt hallgatható meg: