„Egy úgynevezett láthatatlan szolgáltatást szeretnénk elindítani és kiépíteni. Ez nem azt jelenti, hogy nem történik semmi, hanem azt jelenti, hogy a lehető legkisebb mértékben szeretnénk akadályozni az embereket a haladásban.
Az utazók, azt tapasztaljuk, hogy korlátozásként, gátként élik meg az úton folyó munkákat. Ez azt jelenti, hogy ők ezt nehezen viselik, a közlekedők, és ennek vannak nagyon komoly következményei.
Ritkán szoktunk erről beszélni, de sokszor előfordul, hogy a kollégáimat szeméttel megdobják, leköpik, miközben ők a 80-100 kilométer per óra sebességgel haladó autók között, mellett dolgoznak, javítják az úthibákat, szedik a szemetet, gondozzák a növényzetet.
Arra szeretném kérni a hallgatókat, hogy azt értsék meg, hogy ahhoz, hogy jó minőségű úton tudjanak közlekedni, ahhoz az kell, hogy a munkálatokat elvégezzük. Mi azt tudjuk tenni, hogy a lehető legmodernebb technológiával a lehető leggyorsabban építjük ki a tereléseket, és végezzük el a munkákat.
Egy 10 kilométeres terelésnél, hogyha valaki betartja mondjuk a 80 km/h sebességet, vagy mondjuk azt átlépve 100 km/h-val halad, akkor gyakorlatilag azon a tíz kilométeren maximum kettő percet tud nyerni, az nem egy olyan időnyereség, amelyért érdemes akár a mi kollégáink, akár az ő saját életét is kockára tenni.” – nyilatkozta Szimicsku László kommunikációs igazgató